lördag 7 januari 2017

Tappat mastercard o Star Wars

Ligger halvdöd i soffan och kollar på Star Wars 1 med Kim och Kevin. Såå trött och ögon bara vill blunda och jag rycker till så där skönt lite då och då precis när jag liksom börjar drömsomna.

I morse så tappade jag mitt mastercard vid tankstationen i örsundsbro men jag märkte det inte förän på mcd i Uppsala. Då ringer en kvinna från Hammarby och talar om att hon hittat det och att hon sedan kommer hem och lämnar det hemma hos mig. Tänk att det finns sådana människor.

Nicole dök upp här och lekte med Mirabella fram till kl 19. Jag lagade pannkakor till dom och Nicole fick i sig 6 st mellanstora pannkakor, den lilla tjejen <3

En annan sak som jag längtat efter är att basta så jag tömde bastun och bastade. Kevin bytte duschhandtag i duschen som vi köpte på Bauhausidag. Handlade snabbt på maxi Stenhagen och sen hämtade vi upp Kevin i Vänge.

Till middag lagade vi hemlagat potatismos, järpar o conjacssås. Riktigt gott!

Åhh vad jag är trött. Söndag i morgon, inget planerat. Fortfarande inte frisk till 100% men i morgon hoppas att jag är ännu bättre.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar