torsdag 5 januari 2017

Inte så där väldigt mycket bättre

Jag hade verkligen hoppas att jag skulle ha mått bättre idag men inte då. Visserligen inte någon feber nu men kroppen gör lika ont fortfarande, snorn rinner och huvudvärk from hell.

Ligger i sängen och har startat igång min gamla dator. Kan ju vara skönt att ha något att skiva på när man är i sovrummet eller om jag vill kolla på någon film eller serie.

Annars har dagen varit rätt tom. Alex och Elias har fått hjälpa mig att ta ut alla julsaker och allt som ska till återbruket, sopor, hämtat posten och varit ute med Mirabella. Tänk vad mycket man vill göra när man är sjuk men att man knappt orkar ta sig till toaletten. Jag hade behövt duscha men jag tog en snabbtvätt i handfatet istället.

Kim kom hem och lagade hamburgare, trevligt men smaken är inte direkt där den ska vara.

Nu blir det till att sova. Trött igen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar