söndag 25 mars 2012

Ingen bra tid...

Usch! Är inte en gilla-våren-människa. Känner mig bara stressad över allt som måste göras utöver det vanliga samtidigt som man bara vill sitta i solen och inte göra ett dugg. Jobbigt!
Igår gick vi upp före 7, packade ihop inför en dag i Vallby Västerå där vi spelade in utbildningsfilm. Denna gång handlade det om skolbarn på 1800-talet, enigreringen till Amerika, rika/fattiga... Kim var kvar hemma för att såga upp bräd/skräphögen men fick ont i ryggen.. Jonte var kvar hos Milena så der var vi andra som hade en fin dag med vårsol. Tycker att det är kul att göra sånt här ibland men det är inte mycket till lugn då alla vill olika saker och sen allt jagande med Mirabella, var helt död när vi kom hem. Köpte hem en varsin Mc burgare och Kim åkte hem till Peter på kvällen. Själv så gick jag isäng före 22. Sov till 9 (8).
Vaknadw på helt fel sida, ont i nacken, Kim och killarna åkte till Acpaintball och Rebecca åkte till Linn. Bara jag och Mirabella hemma utan bil eftersom fick skjuts hem igår så bilen står kvar på Eningbölevägen. Ätit lördagsgodis så jag mår illa och har abolut ingen lust att ens resa på mig. Det blir så fel i huvudet när man planerat en sak men det blir inte så. Min plan var i helgen att lördag åka till Västerås och Kim fixade högen, söndagen så skulle vi röja här hemma och sen gratta Pillan på em. Blir bara så irriterad att det 98% av alla gånger som nåt "tråkigt" ska göras så är det undanflykter och ursäkter in i det sista men paintball är ju kul... Tröttsamt bara...
Mycket annat som händer runt ikring, sjukdommar, nytt arbetsschema, träffa företagshälsan angående min nacke och en väldigt massa mer.
Är såå trött bara...
Idag är inte en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar