torsdag 29 augusti 2013

Drömmar om materialistiska ting

Har suttit och drömt mig bort. Just nu i denna stund skulle jag önska mig ett par snygga vinterstövlar (har visat dom i ett tidigare inlägg.)En svart kort dunjacka skulle inte heller sitta fel. Sen skulle jag verkligen behöva lite nya jeans men just nu när man är rätt kurvig så är det inte ett dugg kul att köpa jeans... Min stl på brallor idag tippar jag på w32 men vill ner till w30. Men skulle vilja ha ett par Tigers of Swedenjeans, riktigt snygga. Only och G-star har också rätt ok jeans. Men ja ja..
Ett par höga vita Converse skulle också passa i garderoben likaså ett par stövletter och ny parkas typ CG eller Fjällräven.

Igår var fina Christine här och drog ut mig på en löparrunda, 8 km blev det så idag är jag lite mör i mina ben. I förrgår sprang jag 6 km för första gången sen i april... Nu har jag bara en vecka på mig att klara av tjejmilen...

Jag mår lite bättre och bättre för varje dag men det som inte känns bra är ju min inre stress och att det känns som jag skulle dö om jag skulle hamna i stressade situationer. Den 23 sept ska vi ha ett avstämmningsmöte hos Jörgen. Bra!

Igår kväll fick Mirabella feber igen, konstigt! Hon har ju knappt varit på dagis och hon har inte träffat så många barn.

Har ju försökt att tänka på vad jag stoppar i mig och jag har gått ner mer än 5 kg på 2 veckor, känns riktigt bra när inte magen håller på att explodera längre....Funkar rätt bra att räkna kalorier för då får jag ju äta vad jag vill men under bestämda former...

Rebecca ringde nyss och grät och talade om att Valle har blivit såld och ska flytta redan i morgon.... Liten <3

Phuuu! Vad ska jag göra nu? Orkar inte göra nåt men tvätten hänger sig inte av sig själv och disken blir inte ren av att stå på diskbänken.. I morgon önskar jag mig en riktigt lugn dag och en god middag på kvällen med Yollibox som dessert...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar