måndag 2 september 2013

Vill ha, vill göra och vill njuta...

Helt sjukt vad jag har kommit in i en period av att vilja slutföra en massa påbörjade projekt. Hittat en massa saker som jag skulle vilja göra om här hemma och ändra lite gammalt till nytt... En stor förändring är ju att om Jonte nu kommer att vara mer hos mamma så får Mirabella ta hans rum. Jonte får istället en ny bäddsoffa (140 cm)
När han är här som i nuläget så är han väldigt sällan hemma och när han är hemma så är han bara nere så den enda gången han är på att rum är när han sover eller när han har sin dator med sig (som oxå det är sällan numer) Självklart så får han ju ett skrivbord med plats för datorn när han är här och vi fixar till hallen till ett mer grabbigt tillhåll. Tyvärr så kan vi inte låta ett rum stå tomt när Mirabella verkligen behöver ett. Dom andra tre barnen är ju här mer än halvtid, nästa heltid så det får bli så här. Vi låter Jonte bestämma själv för nu är han 15,5 år så han lär ju inte bo här mera än vad han gör idag.

Sen det där med kläder.... OMG!!! Hittat så mycket kläder och skor som det ropar om... Marie!!!! Måste vinna pengar!!

I morse väckte Kim mig kl 10.30, såå skönt att sova ut. Drömde att jag cyklade runt på landet och blev jagad av en zombi på cykel... Hehe!!! Åkte sen in till Milena och hämtade Mirabella. Tobbe tapetserade om några våder i deras tvrum. Fint dom har det i lägenheten... Önskar att jag hade som touch själv...

Åkte sen upp till mamma och tvättade av bilen, Shit vad ont i händerna jag fick... Åkte sen hem och tvättade ur den invändigt... Sen blev det 2 citodon framför tv, att jag aldrig lär mig. Men jag vill såå gärna att det ska vara som vanligt. Att kunna fixa och dona utan att få ont i J-a händer. Väldigt skeptisk till hur det kommer att gå på jobbet...

Kim har lagt klart det mesta av uppfarten så nu kan vi ställa bilarna på markstenen :D Min duktiga surgubbe ;) Bilder kommer senare...

Tittade på första avsnittet av Black is the new orange och av Sons of Anarchy. Bra serier!!!

Nu sova, i morn ska Mirabella på dagis, jag ska springa och sen Nada!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar