fredag 14 juni 2013

Sen kväll...

Klockan är snart 01 och jag har svårt att somna. Mirabella somnade 23.30 nere i soffan medans vi andra tittade på Oz. Så där bra film, trodde det skulle vara bättre.

Kim är i Göteborg sen i går onsdag. Han fyllde år i tisdags men kom hem efter 24 eftersom dom skulle flytta nåt på jobbet efter stängning. Han åkte sen redan vid 05 för att hinna ner till Linköping till 8. Lider med honom men han orkar nästan hur mycket som helst. Inte kul när han är borta. Bella blev sjuk i tisdags med feber och hosta. Hon hostade så mkt så hon kräktes i sängen. Stackars liten! Piggare idag.
Idag har Kevin bakat finsk blåbärspaj med vaniljvisp och Rebecca bakade chokladcupcakes, riktigt gott. Jag tog Rebecca till ridningen eftersom Kim inte var hemma Känner i hela huvudet och kroppen att det blir jobbigt när man anstränger sig det allra minsta. Är nog inte så stark som jag tror. Känns som medicinen börjar lätta lite på trycket men blir det inte bättre på nån vecka så får jag nog byta. Har haft några dagar med rätt ok värk. Inga tabletter förutom värktabletterna för min reuma. Den är som tur hyfsad under kontroll.

Mirabella ligger och hostar och det låter som hon inte riktigt får upp det... Jobbigt!! Men det är inget allvarligt... Det kunde ha varit värre... Hmm, det är i dessa lägen som man tänker på att man ska vara tacksam för att det är som det är. Men det är såå svårt när man vet att andra inte har det lika lätt. Tänk om jag kunde trolla, det skulle räcka med en enda önskan för att ta bort det onda och orättvisan som finns i denna värld.

... Jag är trött på så mycket.... Tänk att få vakna upp och inte behöva gå upp ur sängen på hela dagen, bara att somna om och det är kväll igen...

Här är några bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar