måndag 17 juni 2013

Migrän igen...

Ligger i soffan med migrän. Så drygt! Alex ligger bredvid mig och tittar på Batman begins och Kim sitter vid bordet och avrapporterar. Jag var ner på vc med Kevin som skulle operera sitt nageltrång men bedövningen verkade aldrig så det blir ett besök till uas kirurgen istället. Fredde var också med. Det kändes ju lite skumt att vi två satt med Kevin utan att tjafsa om nåt. Nu helt slut i huvudet. På onsdag ska jag träffa Jörgen igen. Jobbigt men ett ont måste. På fredag är det midsommarafton och jag har absolut ingen sommarglädje. Jag äter snällt mina mediciner i hopp om att det ska bli bättre. Bara jag slipper gå så här hela sommaren. Kevin ska iväg på scoutläger till Alingsås 1-9/8. Kul! Det enda som vi har planerat är Liseberg sista helgen i juli och det är väl tur eftersom jag vet inte hur jag mår då. Men men... Ahaa, mitt huvud går snart sönder....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar