tisdag 14 maj 2013

En ännu värre dag...

Vaknade i morse med världens magvärk, trodde magen skulle vända sig ut och in på samma gång. Det blev bättre under fm som tur var då bara den nu mera dagliga värken satt igång för fulla muggar. Provade lite Pilates med mjuka spänningar. Låg/satt och stod upp och tittade på filmen Beutiful creatures. Helt ok!
Duschade och släpade mig iväg till dagis för att hämta Mirabella och sedan hämta Kevin vid skolan för att åka till frissan där Kevin blev klippt inför resan till Malmö på torsdag. Han blev jättefin!
Var hemma igen på nolltid, orkade verkligen ingenting. Orkar inte bry mig om all tvätt som ligger på golvet i badrummet, diskmaskinen som är full med nydiskad disk och resterande hemmet som ser hemskt ut. Orkar inte!
Idag har jag även haft en rejäl muskelvärk i armar och i händerna. Ren muskulär smärta som är i kroppen. Lederna har jag under kontroll men medicinen är skit för magen (magkatarr och panikkrampen som försvinner lika fort som dom kommer)
Har läst lite Bilbo med Alex nu på kvällen, Kim och Kevin tittat på Inför Eurovision och jag har beställt en klänning till Rebecca som hon förhoppningsvis kan ha på avslutningen.
I morn kl 09:00 ska jag träffa husdoktorn igen, pinsamt det där med sjukskrivningen. Men som jag känner nu så är det rent utsagt omöjligt att jobba. Såå tråkigt, jag som sett fram mot detta nya schema...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar