onsdag 15 maj 2013

En ny dag...

Sov ok inatt men jag drömmer så konstiga drömmar...
Lämnade Mirabella hos mormor i morse sen åkte jag till husläkaren. Hon är jätte gullig! Frida Mattson heter hon.
Vi kom fram till att jag har en kraftig muskelinflammation som sträcker sig från skallfäste ner till ländryggen. Vilket i sin tur gör att musklerna inte kan slappna av och får inte tillräckligt med syre. Det klämmer åt nerver som gör att det strålar ut runtom i kroppen. Sen hemma i 3 veckor, medicinbyte och ta bort min inre stress... Lätt?! I give it a try... Kändes jobbigt att meddela jobbet men ny ska jag istället se till att bli bra så jag kan kan komma tillbaka.

Sitter med Mirabella i soffan och hon tittar på Rasmus på luffen. Jag åt broccoligratäng och hon åt makaroner och köttfärssås. Vi ska snart ner och hämta upp Kevin som också ska till husläkaren och bland annat kolla upp sitt nageltrång.

Näe, nu måste jag upp och gå lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar