fredag 4 maj 2012

Äntligen helg.

Kom hem efter ett 7.30-15 pass på jobbet. Mycket folk och rörelser i butiken. Fick ont i huvet i bilen på vägen hem. Jonte åkte med hem och på vägen hämtade vi upp Mirabella på Snäckan. Kom hem till dom andra barnen så nu är det bara mannen vi saknar. Hoppas verkligen att hans arbetstempo lugnar sig lite framöver för som denna höst/vinter/vår har varit funkar inte för mig i längden. Jag vill att han ska i a f kunna komma hem till 15 på fredagarna :)
Mirabella ligger i mitt knä och tittar på Emil. Jag skulle kunna gå och lägga mig nu, skönt! I morgon ska jag träffa Tessan och vi ska äta middag och titta på bio i Uppsala. Hon fyller 35 idag. Grattis Tessan! Hoppas ni får det roligt ikväll.
Nu vill jag bara att Kim ska komma hem så vi kan laga mat och sen däcka framför tv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar