fredag 30 december 2016

Sista arbetsdagen på år 2016

Efter att ha varit hemma sedan fredagen före julafton så kändes det rätt ok att vara tillbaka på jobbet för några timmar. Rätt lugnt. Jobbade med M idag och det var mysigt då hon annars är mammaledig. Men det var tomt utan resten av gänget. På måndag är dom flesta tillbaka igen. 

Mirabella har varit hos farmor idag och lekt med hennes kusin Nicole som också var där. Hämtade upp Bellas skor som var kvar hos Nicole på vägen hem. Kim handlade och Rebecca lagade rotfrukter i ugn och stekt kyckling. Markus kom och vi tittade på Trollz och sen 27 dresses. Nice.

Jag har haft ont i halsen hela dagen och jag hoppas inte att det blir värre då vi ska fira nyår i morgon. Just nu är det så många som är sjuka men peppar peppar så brukar jag klara mig galant. 
I morgon blir det att skålanin det nya året. 2017. Jag minns fortfarande när
Jag skrev i mina dagbok 1986,87,89. Det känns som en evighet sen.

Föresten så åt vi våra pepparkakor idag, dessa gör jag till alla i familjen varje år och det är alltid lika uppskattat <3 

God fortsättning mina vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar