torsdag 11 juli 2013

Längtar till semestern...

Idag följde jag med Kim till Enköping. Vi köpte jord, present till lilla Ronja, åt mat på Amazing Thai, träffade på farmor Jessi o Nicole på torget, stannade till hos Peppe och Kicki där vi fick pooltillbehör och sen åkte vi hem. Jag hjälpte Kim lite med att förbereda uppsättningen av poolen men jag har haft så ont i mina händer under ett par dagar så jag tog det mest lugnt. Igår gjorde Kim det mesta av förberedelserna så nu är poolen uppe. Den ska bara fyllas med vatten :)

I morn ska Mirabella på Ronjas kalas och sen ska hon sova hos farmor. Jag och Kim ska på middag hos lillebror och Pillan. På lördag ska Kim hjälpa sin pappa med plattläggning och jag ska försöka göra ingenting. Ligga vid poolen om det är sol kanske ;) Hoppas allt blir som jag planerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar