fredag 12 juli 2013

En händelserik dag.

Idag har det varit full fart från morgon till kväll. Jag skjutsade Rebecca till bussen i örsa till kl 10 för hon skulle in till Uppsala och shoppa med sin mamma. Jag åkte och tankad och sen handlade lite snabbt innan jag åkte hem där Kim lossade jord från släpet som Göte skulle ha för att åka till återbruket. Jag in och gjorde en paj som skulle med till Erik och pillans inflyttningsfest som var senare på kvällen. In i duschen, gjorde i ordning Bella som vi skjutsade till Ronja som hade kalas. Mkt trevligt!
Iväg in till Enköping och lämnade av Bella som nu sover hos farmor. In på växtriket, ut till Erik och Pillan och åt mkt god mat och umgicks med mkt trevliga människor. Nu hemma före 23 och ligger i sängen urvriden som en trasa... Inte van att ha så mkt att göra en dag... Tar väl en vecka innan jag är människa igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar