måndag 10 december 2012

Städstund 23.30 en måndagskväll :)

Precis! Kom hem från jobbet kl 23 och som vanligt var all disk kvar efter maten, leksaker och kläder utspridda lite varstans så eftersom jag är så uppe i varv efter ett pass på jobbet så gjorde jag mitt lediga tisdagspass med städning nu istället... Hmm! Undrar om övriga familjen märker nåt i morgon bitti? Skulle inte tro det. Kan bara inte fatta att det ska vara så svårt att plocka undan efter sig? Men man la ribban alldeles för högt i början av förälskelsen... Ett vanligt fel vi kvinnor gör, vi ska visa oss så duktiga med hem och familj att vi förlorar oss själva med högar av tvätt och städ. Ja ja... får skylla mig själv :) Jag har lärt mig att jag städar och gör fint omkring mig för min skull och inte för nån annan och det känns bra. Skulle bara va så skönt att slippa tjata....
Natti natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar