måndag 24 september 2012

Magsjuk...

Jag är magsjuk... Vaknade i morse med ett lätt illamående. Somnade om och när jag vaknade så blev jag sittandes på toa ett bra tag.... Sitter nu i soffan 10 kg lättare med ett glas avslagen cola och väntar på att det ska fortsätta från den övre regionen. Bella på dagis och dom stora barnen är i skolan.
I fredags så började Jonathan i Örsundsbroskolan i stället för Västerledsskolan. Vi tror att han kommer att ha mkt större möjligheter att utvecklas och få dom bästa förutsättningarna för att klara resterande skoltid genom att byta skola. Västerleden kändes inte som en seriös skolan. Lärarlösa lektioner och ingen ordning och reda...
Jonathan är ju själv en lugn och väldigt snäll kille som gillar lugn och ro för att få en bra arbetsro. Han verkar ha hamnat i en mycket bra klass :)
Idag ska barnen ta skolfoto, spännande!
I fredags så tog vi det lugnt och tittade på Avengers, rätt ok men det var lite för lång tycker jag. I lördag var det lite städning på fm sen handling på Ica Maxi och sen kom Anna och Jörgen över på middag. Titta sen på Dark Shadows med Jhonny Depp. Skön film! Igår så tog jag hand om alla tvätt medans Kim åkte och hämntade och lämnade traktor/grävmaskin som tog hela dagen. På kvällen kom farmor och Eikka och grattade Alex. Hade inte tänkt mej att sitta i soffan idag nu när solen skiner men jag hoppas nästan att få kräkas för att det kanske känns bättre då... för nu känns det inte kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar