tisdag 5 juni 2012

Ledigt!

Idag vaknade vi runt 8, helt ok. Mirabella och jag städade och uträttade lite andra göromål under dagen. Bettan och Lukas kom hit en sväng mitt på dagen.
Nu spelar Kevin och Jonte pingis på köksön. Rebecca är med Felizia och rider, Alex fick sitta en stund vid datorn.
I morgon är det Sveriges nationaldag och jag jobbar 7-15. Dubbelbetalt :) Kim ska vara hemma med barnen och ta det lite lugnt. Mirran fyller oxå år i morn men vi firar henne på fredag i samband med hennes student. Efter det åker Kevin och Alex till sin pappa i vänge.
Lite småseg måste jag säga, tränade igår och nu svider det i mina lår.
Ikväll blir det köttbullar och makaroner till middag, trevligt... för min del blir det sallad och förhoppningsvis en löparrunda om benen pallar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar