söndag 13 maj 2012

En söndag i Maj

I helgen har jag jobbat. Igår 10.30-18.30 och idag 10-16.
Igår när jag kommit hem så år vi en hemmagjord ost och skinkasallad och tittade på tv. Hade en fruktansvärd migrän efter att varken rätt kassor eller stolar fungerar som det ska på jobbet. Kom inte i säng fören vid 00. Idag var en mycket bättre dag. Var ute på golvet en stor del av dagen. Kom hem och fixade tvätt och städade inne medan Kim sågade upp virke ute. Hade en diskussion i morse och det är väl inte riktigt utrett än. Som vanligt var det om vardagssysslor i hemmet... Jag tycker att jag gör typ allt men det tycker inte han... Jaja... Konstigt att det är det enda vi ä oense om. Annars har vi ett riktigt bra förhållande tycker jag. Det allra bästa är när vi är helt själva och bara är tillsammans. Känna varandras närhet och vetskapen om att det är vi. Sen självklart när vi gör nåt kul med hela familjen. Men det går väl upp och ner som hos alla par. Jag älskar honom! Han är min <3
Tittar på en film som heter Stolen. Handlar om en man som har en försvunnen son sen 8 år. Han letar efter den skyldige och man får följa hans resa i tiden. Sorgligt!
I morgon jobbar jag kväll. Kevin och Alex kommer hem efter skolan och jag skjutsar in dom till Ju-Jutsun i
samband med att jag börjar jobba kl 17.
Bettan har börjat blogga. Det kanske underlättar lite
för den saken att alla utomstående undrar och kommer med frågor hela tiden. Det är inte lätt! Hmmm!
Nu ska jag lägga mig. Trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar