söndag 2 januari 2011

Nytt år...

Jaha!! Då är det ett nytt år och det känns rätt ok. Jag är väldigt nöjd med förra året och jag hoppas verkligen på att detta år blir minst lika spännande.

I helgen har jag, Kim & Mirabella varit uppe i Gävle och hälsat på några super goa vänner. Tänk vad jag uppskattar att träffa nya människor och bara sitta och lyssna, eller rättare sagt fråga skiten ur som och hoppas på att dom svarar på alla mina nyfikna frågor. Jag anser att varje möte med en ny (eller för den delen vilken som helst) är ett unikt möte då jag har en möjlighet att lära mej något nytt som jag sen i min tur kanske kan lära eller hjälpa någon annan på något sätt. Mycket trevliga människor på Nyåret.

På vägen hem stannade vi vid Valbo centrum där jag tittade efter en ny vinterjacka men inte då... Hmmm... Bättre lycka nästa gång hoppas jag. Sen stannade vi hos min lillebror där vi grattade lilla Anton som i morgon fyller 2 år. Snacka om charmtroll!!!

När vi kom hem så hade vi en hel hög med snö som tydligen fallit från skyn, ner över hela vårat hus och inte hade någor skottat heller...

Nu är det dags att gå och lägga sig och drömma söta drömmar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar