onsdag 12 januari 2011

Äntligen vardag

Nu har äntligen skolan börjat igen. Tillbaka till alla rutiner. Alla stora barnen är i skolan och Mirabella sitter och leker med sin Pluto-drag-hund som hon fick i julklapp av sin moster Sanne.

Vi har bokat en resa till Lanzarote!!!! Kims pappas fru fyller nämnligen 60 i år och hon vill så gärna ha sin familj samlad och är då så snäll och hjälper till med halva kostnaden av resan. Tack Kicki och Peppe!! Avresan är den 25 november och vi kommer hem igen den 2 december.... Ska bli sååå skönt men det är alldeles för långt borta..

I helgen som var så hade vi besök i fredags av Anja, Fredrik och Ida, väldigt trevligt med lite middagsgäster. Det blev det en tur runt om Enköpingsnejd för att utföra lite göromål. Införskaffade en snöskyffel på ÖoB. I söndags jobbade jag 12-20, en lugn dag och kväll. Kevin och Alex dök upp på e.m och hann vara med på en liten släktmiddag hos min mamma. Handlade och tittade på barnens Ju-Jutsu träning hanns med i måndags och i går så blev det en fika hos Tessan och sen blev det ett kvällspass på Maxi, alldeles för lugnt.
Idag blir det en tur in till Milena med lillskruttan och sen blir det förhoppningsvis en lugn kväll. förästen så fortsätter en serie ikväll som heter Svärdet och Spiran, rätt ok faktiskt.

Har börjat försöka tänka lite på vad som slinker ner i magen, har gått upp 2,5 kg under julhelgen.. tråkigt!!

I morgon fyller jag år!!!!! Usch, 33 år! Ska inte gör någonting speciellt men närmaste släkten kommer på söndag. Enda som jag önskat mej är nåt ev litete bidrag till en ny vinterjacka. Annars är jag rätt nöjd med vad jag har.

Nu ska jag och Mirabella göra oss i ordning och sen påbörja dagen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar