söndag 14 november 2010

Söndag... Fars dag

I morse vaknade jag runt 6 då lilla sessan ville ha välling som vanligt. Vi låg och mös i flera timmar innan vi somnade om. Vaknade igen 10.30 då det var dags att gå upp och sen åka till jobbet. Allt gick bra, trodde verkligen att jag skulle få jätte migrän och jag som hade glömt mina värktabletter. Fick en Treo av Anna och vips så kändes det mycket bättre. Annars fullt upp med mycket folk då det är Fars dag.

Nu sover Kevin, Alex och Mirabella- Killarna kom idag då Kevin haft handbollsmatch mellan 11-14. Kim tittar på Inter-Milan. Alex har feber så han blir hemma i morn. Mirabella var i extas när jag kom hem. Hon har blivit så rolig, förstår verkligen vad man säger och är så gullig.

I går var vi på Junibacken på Djurgården och det var populärt. Hon skrattade och var så nyfiken på allt. Roligast var nog när vi lite senare kom till shopen där hon fick syn på Lotta på Bråkmakargatans Bamsen. Det var bara ett måste... Hon blev kär på en gång så nu är det nästan att hon ratar Råttorna. Sen åt hon pannkaka till lunch. På vägen hem stannade vi i Barkarby på outleten där Kim köpte lite nya jeans och skjortor. Snygga sambon =) På kvällen tittade vi på Prince of Persia, riktigt schysst!

Känner värken i nacken och huvudvärken sitter som ett städ runt knoppen, så tråkigt att det kommit tillbaka nu när jag börjat jobba igen. Är väl dags att kanske titta sig om efter nåt annat men det känns lite jobbigt då man trivs så bra.

Annars har senaste veckorna varit fulla av stress och måsten. Var nere på öppna i tisdags med Mirabella, sångstunden med Dagobert var uppskattad. Hon älskar verkligen sång och musik den lilla sånglärkan.

I morn är en ny dag och en ny vecka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar