torsdag 28 oktober 2010

En rätt mysig dag.

Idag var Kevin hemma från skolan eftersom han är förkyld. Jag städade på f.m och sen åkte jag och Mirabella in till stan där vi träffade på Milena. Det blev lunch på Sushibaren, Gott!! Sen en tur till Apoteket (Alex medicin, migränmedicin, omega3, nässpray och alvedon), M-huset (2 tumvantar till Bella), Coop (svart nagellack, svart läppstift och plastspindlar till Rebecca), Systembolaget (smultronvin och 2 cider), Intersport (10-pack strumpor till Alex), Åhléns, H&M och Lindex.

Väl hemma så fixade jag och Kevin tvätten och Alex sålde till Newbody till grannarna.
Sen åt vi rester och sen gjorde Kevin en kladdkaka som vi bjöd mamma och Mirran på.
Bella var en snorig liten prinsessa idag och jag hoppas hon blir piggare tills i morn.
Nu känns allt rätt avslappnat, huset är hyfsat städat, ljusen brinner på vardagsrumsbordet och barnen sover. Enda som saknas är min Kim. Mycket man saknar när kon inte står i sitt bås eller vad brukar man säga ;)

Måste kolla igenom ekonomin så allt stämmer och går ihop. Måste nog dra in lite på onödiga saker ett tag nu, bara för att vara på säkra sidan.

Måste sova nu, Mirabella ska ha en flaska välling nu och jag kommer att behöva gå upp i morn med Alex så han inte missar nåt inför skolan.

Kram Kram

Saknar Dig mitt hjärta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar