måndag 25 augusti 2014

Söndag

Ligger i sängen och alla sover. Har väl tagit det lugnt i helgen. I fredags träffade jag Milena och sen storhandlade jag på jobbet. Lördags så var Mirabella på kalas hos Elin och efter det så blev det en lugn kväll hemma. Idag så spelade Kim golf hela dagen. Jag hämtade Rebecca hos Dez och sen var vi hos Bettan. Kevin dömde fotboll och på kvällen kom mamma och Göte och grattade becca. Vi gick även igenom rutiner och vad det innebär att hjälpa till här hemma för att få göra roliga saker. Det har liksom slappats efter sen våren. Alla tyckte det lät bra utom en, som vanligt har hen svårt att gilla läget och ha trevlig attityd... Är hen tillmötesgående och kan visa uppskattning och inte bli barnsligt syr så är jag gärna tillmötesgående .... Man kan inte alltid åka på ett bananskal och tro att man är störst, bäst och vackrast.... Så fjortis, men det är ju det dom är i den åldern...
Nu ska jag sova..... 😆

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar