onsdag 5 mars 2014

Väntar på att Mirabella ska komma tassandes ner för trappan.

Vaknade i morse när kidsen begav sig till bussen och när Kim åkte till jobbet. Har legat nere i soffan och kollat igenom fb, twitter, insta, bloggar och Aftonbladet. Den vanliga morgonrutinen.
Idag har jag inget på schemat men det finns ju saker som man måste ta itu med. Tvätt, städ, disk... Helst vill jag vara med en som jag bara vill hålla om... Men det är nog inte läge än. Jag skickar mitt hjärta ♡

Jag tränade igår med Chris och Sara på Magget. Vi körde lite cross, löpband, rodd och några magövningar... såå kul och svettigt men jag känner idag hur otränad min kropp är... Började åter igen tänka på vad jag stoppar i mig.... dryyyyygt! En påse nutrilett på morgonen, lättfil med müsli en banan och en kopp kaffe på fm fikat på jobbet. En banan innan träningen, 1 burk pepsi max innan läkarbesöket hos psykologen, 1 kaffe hos Milena på em, 1 hembakad semla till middag och sen ett äpple på kvällen....
Har inte än bestämt mig för hur jag ska gå till väga med maten idag. Köra typ finn crisps, ägg och kaffe till frukost eller nutrilett? Är godast med mat. Jaja får se. Det står en semla kvar i kylen... hmmm! Näe, jag aka inte äta den men den ropar efter mig ��

Igår gick jag och Mirabella hem till Renske en snabbis när vi kommit hem. Hon har det fullt upp kan man säga med 3 barn... hon är duktig!

Jaha!!! Om jag ska gå upp och väcka Lillskruttan... hon behöver ju inte sova längre än 9... ��

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar