torsdag 6 februari 2014

Hemma...

Idag är jag hemma. Var till Akademiska igår och fick kortisonsprutor i tumlederna, hoppas verkligen att det hjälper. Vet inte alls hur jag ska kunna sitta i kassan annars. Jag kan väl tycka att jag efter 11 år på Maxi skulle jag kunna bli omplacerad men att jag kan stå i utcheckningen nån timme då och då men det verkar inte vara min tur att få den hjälpen. Iofs å är ju kassan det stället som jag vill vara på men kroppen säger nåt annat. Söker lite jobb men inget superseriöst tyvärr. Det är ju inte nån som kommer att knacka på dörren och har ett jobb till mig :)

Mirabella har varit förkyld och hostig hela veckan men jag hoppas att det vänder. Kim är också lite risig men är på jobbet.

I helgen som var så fick Mirabella äntligen sitt rum. Det är lite småsaker kvar att fixa men annars är det jättefint. Rosa och vita väggar, ska upp med en hästwallie och hennes namnwallie. Så fint!
Måste till Ikea och köpa en bäddsoffa till Jonte, klädställning till mig och Rebecca, några hyllplan till Bella och Rebecca, småprylar, skrivbord, lampor, sänghimmel till Bella och säkert mer...

...senare...

Nu har mina 3 stora kommit hem och vi har ätit yogurt med musli till mellis.

Haft en riktig ätardag... Uhe!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar