onsdag 11 september 2013

Sons of Anarchy..

I två dagar har jag haft migrän, tror att det beror delvis på att jag i går på fm hade en dipp och åt en massa socker i form av godis och kakor. Känns lite känsligt att jag ibland inte kan kontrollera mitt begär utan jag går på mina egna ursäkter till varför jag måste äta...

I morn så ska en söt vän läggas under kniven på Proforma... Hon ska fylla med 450 cc normal profil, runda och mjuka... Sååå avundsjuk! Skulle lätt kunna göra om hela min operation. Jag kommer att följa henne hela dagen.

I morgon ska jag även till en syokonsulent för att diskutera mina betyg. Jag vill nämligen läsa in min matte A och ev B på komvux ifall jag någon gång i framtiden vill studera. Problemet med mig är att jag har diskalkyli och ser siffror som kinesiska så det ska ju bli spännande.

Nu har jag börjat följa en serie som heter Son of Anarchy.... En heting som kallar sig Jax är med där....;)
Han kommer ev att få spela Mr Grey... Mmmmmm!!

Rebecca ska på Monté i Gävle i morn, Anna och Jörgen kommer i mornkväll med tjejerna och grattar Alex. På fredag så hoppas jag att Bettan och Peter dyker upp på lite middag och på lördag är det knatteridning för Bella och 35-årskalas för Linda i Enköping. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar