söndag 15 september 2013

Slapp söndag

Ligger i soffan. Tv'n är på och Mirabella springer omkring och leker häst som vanligt. Hon sov hos mamma och Göte inatt. Jag och Kim var på bio igår och tittade på en komedi med Sandra Bullock, riktigt kul! Det var även kulturnatten i Uppsala så det var världens folkfest.

Mirabella sa precis att hon vill ha ett eget rum med hästtapeter. Lillskruttan! Det blir väl så att hon får ta Jontes rum nu när han alltid är hos Milena. Då funkar ju en schyst bäddsoffa. Han är ju ändå aldrig inne på sitt rum, ev när han har datorn med sej med det är inte ofta.
Roligt att få inreda ett tjejrum samt att få hallen fin för att Jonte ska trivas :)

Idag verkar bli en sån dag då det inte händer nåt alls. Undrar hur Chris mår idag? Hoppas hon blir nöjd över sina nya tuttar ;) Det är en av de bästa sakerna jag gjort i alla fall. Ska hälsa på henne i veckan :) Söta Chris!

Nu är det beställt biljetter i alla fall till Pricilla på Göta Lejon den 19/10. Det är jag och Tessan som ska ha en mysdag.

Ska försöka lägga in lite bilder i datorn, har över 2000 bilder i mobilen. Nu har jag ju fått röjt på övervåningen så det är lättare att sitta och överföra och sortera.

I morn ska jag, Malin och Bettan träffas för tjejmiddag i Uppsala, gissar på Amazing Thai :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar