onsdag 18 september 2013

Inget i kalendern.

Idag har jag och Mirabella varit hemma hela dagen. Tittat på tv, film efter film. Öhh, så segt! Klädde på Mirabella ytterkläder men hon vägrade gå ut och jag orkade inte heller. Pratade med Chris, hon mådde bra och hade tom långtråkigt. Själv låg jag som en kryppling efter min operation i en hel vecka... Ska träffa henne i morn :) Hoppas allt fortsätter att läka fint så hon blir riktigt nöjd med resultatet.

Jag satte mig vid datorn och tänkte föra över mina 2200 bilder från iPhonen men datorn är så seg och slut att jag hoppade över det... Orka sitta i flera timmar och vänta... Näe!

Ställde mig på vågen i morse, 71,8 kg... Det låter som hur mycket som helst men eftersom jag började på nästan 80 kg så är det ju en förbättring. Men det är sååå tufft. Ett Max antal kalorier per dag och ett kontrollbehov till 1000... Är redan besviken på att jag kommer gå dessa kilon snart igen :( Läste på nätet om ätstörningar, det finns såna som inte går under just anorexia och bullimi utan det här är mer typ hetsätning med ett ignorerande av problem och sen äter man sej och unnar sig tills man mår så pass dåligt att man måste göra nåt åt det... Svårt att beskriva men jag har kommit till insikt att jag har en form av lättare ätstörning och problem med mat... Säkert vanligt bland oss tjejer... Öhhhhhh! Drygt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar