måndag 30 september 2013

I morn börjar ICAlivet igen...

Lägger i sängen efter en lång dag hemma i städningens tecken, konstigt va? ;) Mitt inre sa till mig att jag måste städa fint och iordning eftersom jag jobbar framöver. I morgon kl 7 är jag ju på jobbet igen, efter 5 månader. Känns riktigt skönt måste jag säga men väldigt pirrigt. Orkar bara inte förklara varför jag har varit hemma... Psykisk nedsatt livslust, inre sönderstress, ont som f-n vissa dagar i mina händer och fogleder. (nu även tår, knän och handleder) Så svårt att förklara för andra hur vissen man faktiskt kan känna sej vissa dagar. Nu är det ju väldigt mycket bättre än i våras men ibland lyser det igenom. Alltid när jag pratar med nån så sätt liksom masken på plats, även med nära och kära människor. Jörgen är väl nog den som vet mest. Sen Kim förstås.. Men nu är det andra bullar... :D Måste sova nu om jag ska orka upp kl 05.30 :( Zzzz!!!
Måste bara lägga in en bild som jag fick av Milena ;) Jag Döööööör 🔥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar