torsdag 22 augusti 2013

Hemma och gör ingenting

Mirabella har varit sjuk i flera dagar så vi har tagit det lugnt. Idag har vi tittat på flera avsnitt av Ponnyakuten på svt play. Jag tycker att det är rätt kul att titta på små vilda ponnysar. Önskar att jag kunde vara en riktig ponnymorsa fast inte så kaxig som många är ;)

Jag har migrän idag så jag har tagit en tablett. Blir ofta så när jag sitter framför tv. Sen är det väl oxå för att jag har dragit ner på sockret..... IGEN!! Jag och Mirabella tog en liten promenad i hennes Alvedonrus ner till hästarna i hagen. Vi satt där i solen på en sten och tittade på hästarna som betade i hagen.
Nu har Kevin och Alex kommit hem ifrån skolan och vi sitter i soffan och gör ingenting. Alex är på sitt rum och Kevin tittar på universumdokumentär. Rebecca är på Åkerby och rider sin första lektion efter sommaruppehållet.

Igår var jag till Jörgen på företagshälsan i Enköping, hemma till den 29 september den 23 ska vi ha möte med Anki från jobbet och äntligen bestämma min tillbakagång till jobbet. Tror att det kommer att bli att jag kommer tillbaka typ vissa timmar och sen måste vi göra nån ändring med tanke på hur mina leder i händerna är. Kassan känns ju inte så aktuell nu när jag knappt kan lyfta med handen. Men men....

Nu vill jag lägga mig ner och sova tills i morn, inte ens solen gör mig pigg snarare mer ont i huvudet.

Igår var jag faktiskt rätt duktig på att fixa här hemma, jag plockade undan allt skräp som legat runt huset och la tillbaka allt på sin plats. Sorterade sopor i carporten och städade lite här inne. Rätt bra dag...

Kim ringde nu och sa att han åker och hämtar Becca och handlar hem middag. Spagetti och köttfärssås..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar