lördag 22 juni 2013

Midsommardagen

Klockan är 22.20 och jag har precis tittar på baksmällan 3, helt ok men inte bättre än dom föregående filmerna. Bella och Kim ligger här bredvid mig. Känns som jag varit på hugget i dag, smått dåligt humör, otålig, ger mej inte och typ varit mera kall. Måste nog bero på medicinen. I morn ska jag ta full dos så jag får se om det blir nå bättre i kropp och huvud.

I morse sov jag och Mirabella till kl 10.30... Snacka om sovmorgon. Sen tog vi en cykeltur till Peter och Pirre och kollade på när dom körde hästarna. Vilka muskeldjur. Sen blev det en snabbtur in till Enköping där vi åt på Max och sen handla lite på maxi. Första gången som jag är där sen jag blev sjukskriven. Jobbigt att träffa folk men det har mkt lättare än vad jag hade trott för nästa alla som jobbade var nya sommarvikarier. Pratade med Marie som var där och handlade. Det kändes skönt att krama om henne. Ska försöka åka in och hälsa på lite.

Kom hem och städade, blev irriterade på att Kim gör som han alltid gör, sätter sig med mobilen medans jag svettas runt och röjer undan det värsta och sen reser på sig och ser sig omkring och säger; vad var det som jag skulle göra?... Allt undanplockat så går han ut och planterar en fucking kryddplanta som han ändå inte kommer att vattna... Han ha redan glömt den... När det tom fanns saker som han själv inte plockat undan efter sig.... (strykbräda/järn, verktyg i badrummet sen 2 veckor sen) Såå irriterad var jag så jag somnade på soffan och när jag vaknade hade han grillat och fixat god mat... Säger inget mer.... Gott iaf.

I morn är det kusinen Nicole som fyller 3 år som ska ha kalas... Orkar inte åka på kalas... Men hon är såå söt, liknar prinsessan Jasmin från Aladdin.

Saknar Paris <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar