onsdag 22 maj 2013

Längtan efter kvällen...

Vill försöka få ner en känsla. Det första jag längtar efter när jag vaknar är att kvällen ska komma då jag förhoppningsvis hunnit röja undan dagen som varit och sätta/lägga mej ner och bara njuta eller att få sova. Men det konstiga är ju att jag vill inte att det ska bli morgon. Alltså visst vill jag att det ska bli en ny dag men det är lugnet på kvällen som jag vill nå. Ändå har vi en lugn familj utan några större störelser. Jag kan somna hur bra som helst utan vid undantag då jag stänger på jobbet då är det svårt att komma ner i varv. Men det är framåt 03-05 som jag börjar vakna till och känslan jag alltid har är jag stressad för nåt eller att jag försovit mej. (Jag är väldigt sällan sen till bokade tider) Det är så skönt att vara trött och bara blunda. Att känna sej avslappnad och seg i kroppen. Inte känna den där inre stressen över egentligen ingenting. Jag har bytt medicin som jag tidigare skrev. Känner faktiskt inte av mitt hunger-sötsug lik mycket längre. Också det känns skumt att inte tänka på mat 24-7... Vanan sitter ju i och det är nästan så jag går och tar nåt för att sen inte vilja ha.. Mycket sjukt känsla!!! Hoppas den håller i sej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar