torsdag 24 januari 2013

I morgon är det Fredag :-)

Sitter i soffan och tittar på hela England bakar. Jag älskar att baka, det händer inte så ofta och det blir inte alltid bra men kul är det :)
Eftersom både jag och Mirabella har fyllt är så är det tårtdags i helgen. Vet inte riktigt än vad det blir men jag har nån dag på mig att klura lite.

Har varit hemma med Alex och Mirabella i veckan. Feber och halsont. Tråkigt! Men dom är piggare nu.

Har tränat tisdag och idag. Skönt att ta sig iväg och röra på fläsket lite. Kör fortfarande kondition och mage/rygg. 40 min på löpband, 20 min styrka och sen långa minutrar med stretch. Har fått full pott varje vecka i mitt träningsshema :) bara maten som vacklar. Jätte duktig typ 3 dagar och sen en återfallsdag... Uhe! Men det är bara att bita ihop och hoppas att morgondagen ser positivare ut :)
Känner fortfarande att jag hela tiden vill ha nått onyttigt i munnen, som en macka, godis, frukt eller egentligen vad som helst. Glömmer bort alla nyttiga alternativ och blir alldeles trött, ont i huvet och otålig när jag försöker stå emot allt lockande gott. Men jag måste hitta sista styrkekraften till att fokusera till 100 och inte som nu, typ 90... Dumma dumma huvud!!! Tänk smart!

Önskar mig en osynlig kompis som hela tiden ger mej den mat jag ska inta samt sparka mig i arslet när jag sackar ner... 10 kg kvar lr 2 stl i kläder.... Tror det kommer stämma rätt bra. Första målet är minus 5 kg till den sista februari samt 3 stjärnor/v i almanackan. Och det kommer jag fixa på ren envishet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar