tisdag 25 december 2012

I morse sov vi till 9. Vi gick ner och åt en mysig julfrukost och sen kom mamma och Göte och åt jullunch. Åh, tänk vad fort man ledsnar på julmat. Blä!

På em var vi hos grannen med bästa pulkabacken där vi åkte pulka och drack Glüggwine. Nu efter ytterligare lite julmat så ligger jag däckad i soffan och tittar på Harry Potter.

Tänker efter lite på vad jag fick av tomten igår. Jag fick; Paninimaker, Lionbar, Geisha, örhängen, äggkoksmätare, Cinderellakryssning med familjen nu tors-fre, hotellövernattning på lör-sön på Scandic Grand Central med massage och middag, pilatesboll, yogamatta, Årechoklad, Pernillas julbok, doftljus, ljuslyckta mm.

Tror folk vet att jag gillar choklad... Nu är det bara till att lära sig övningar på bollen ;)

I morgon vet jag inte vad vi ska göra, bara slappa :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar