måndag 3 december 2012

En sån skön känsla...

Vaknade upp i morse och kunde inte somna om. Bella vaknade så vi gick ner och åt frukost och åkte sen till dagis.
-21,5c ute. Trodde jag skulle frysa till is bara genom att titta på termometern. Usch! Kände inte alls för att gå in på gymmet och träna. Övervägde en bra stund men bestämde mig sen för att jag självklart skulle träna. Lämnade lillskruttan på Snäckan och åkte sen till ÖSTK. Tänker bara jogga lite på löpbandet men det var upptaget så cyklade mig svettig på cykeln. Jobbigt! Öppnade upp med 20 min på bandet och när det var över så slog jag på 20 min direkt efter så det blev 40 min löpning och jag hade lätt kunnat springa 20 min till. Sån sjuk känsla! Varför gick det så lätt när jag trodde jag skulle dö förra veckan?! Bara tacka och ta emot :D
Hem och duscha, åt en god sallad och sen hämta Bella på dagis. Sen var det jobb fram till 22.20. -21c på vägen hem. Brrrr!!! Kim gick och la sig nu så det är bara jag uppe. Har en sån glad och skön känsla i kroppen. Svårt att koppla av men det sägs ju att man blir pigg och glad(are) av motion och bra kost. Tog mig 2 bitar mörk choklad nyss. Gott!

I morn blir det lite hemmaträning på mattan :) Måste hitta ett bra hemmaträningsprogram, blir lite hattigt när man inte har nåt att gå efter riktigt. Sen är jag ledig i morn så det blir en tvättdag känns det som.

En stor kram till alla där ute som behöver känna lite värme <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar