lördag 27 oktober 2012

Jobbarhelg

Veckan som varit har varit ok, ondare och ondare i mina händer bara. Var till Företagshälsan och tog lite prover då han tror jag ev har ledgångsreumatism lr början till artros. Inte kul om det är nåt av dessa men det är nog bara att gilla läget. Mirabella har blivit lite snorig, hon ligger här bredvid mig i soffan och sover. Inget kul på tv och Kim kollar på fotboll. Ska upp 6 i morn då jag börjar 7.30. Tröttmössan kommer att åka på i mornbitti.
Tänk om man kunde få en paus i arbetslivet för att hinna med alla måsten som ligger på hög i privatlivet. Men det skulle vara dumt att gå ner på lågväxel när verkligheten ändå är i högsta växeln. Lika bra att fortsätta köra på, livet och alla tvättberg väntar inte på mig bara för att jag inte hinner med det jag vill göra. Och snart är det jul mina vänner, hoppas man är i liv till dess ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar