tisdag 10 juli 2012

Ensamma hemma

Sitter i soffan och strözappar på tvkontrollen. Segt! Kim är hos Peter och Bettan och tejpar/målar i deras nya fina hus i Salnecke. Senaste veckan har vi tagit sovmorgon nästan varje dag fram till 9. Skönt med ett barn som sover bra.
Det har väl hänt lite sen sist jag skrev. Vi har inte fått Bellas allergisvar från doktorn än. Nyfiken! I tisdags förra veckan så träffade jag och Mirabella Marinette och Noel i lekplatsen på skolvägen. Det var väldigt trevligt. Noel är en sån fin liten kille. Så snäll!
I söndags åkte Jonte och Rebecca ner till skåne för en 2 veckors semester. Kevin och Alex är hos sin pappa nu men kommer hem på torsdag.
Det har regnat så mycket nu att det känns som höst, tråkigt nu när man har semester.
Nåt kul föresten, Kim sprayade mej med tan in a can igår, HAHAHA! Nog fick jag färg alltid men faktiskt rätt ok för att vara en sån produkt. Brun och inte alls orange.
I dag var vi och hälsade på Bettan och Peter i deras nya hus. Fint! Sen blev det en runda till återbruket, pantade burkar på Maxi och sen en förlängning hos Emma.
Lite småstökigt nu här hemma men ibland tar jag några dagar till att inte göra så mycket hemma. Städa gör man ju dagen lång ändå :)
I morn ska jag och Mirabella träffa Tessan. På torsdag ska jag hjälpa Bettan att måla. På lördag ska vi hjälpa dom att flytta.
Såg 2 filmer härom kvällen. En med Malin Åkerman som var dålig och handlade om henne och 2 kompisar som dealade som kurirer och dom blev mördade och sen var filmen slut. Sen en med Justin T där livet gavs med tid. Så där bra.
Igår byggde Kim utetrappor till båda utterdörrarna. Jätte fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar