tisdag 19 juni 2012

Skönt med en ledig dag i veckan.

Jag och Mirabella vaknade i morse klockan 9 och gick ner och åt en rejäl frukost. Sen röjde jag i Alex rum och hängde upp lite saker på väggarna som han väntat på.
Tvättade och städade som vanligt och ekorren Örchin var på besök i hallen ett par gånger.

Kim hämtade hem Jonte och Rebecca efter jobbet och då åt vi tacos, konstigt att äta tacos på en tisdag... Hmm!
Jonte håller på att kränga ihop sin dator och Rebecca packar inför ridlägret som hon ska till på söndag ute i Valla som ligger vid Vårfru på vägen ut mot F-100.

I morn är det upp och hoppa då jag jobbar 7-15. Semester på torsdag och ledig på Midsommarafton. Skönt eftersom jag jobbar sen hela helgen.
På Midsommar ska vi troligtvis ha picknick uppe i elljusspåret i Örsundsbro 12.30 och sen blir det 5-kamp nere på fotbollsplanen med Malin & Jimmy med vänner och bekanta. Kul! på kvällen åker vi hem och träffar Linda och Anders med vänner då vi/barnen kommer att ha nära hem. Ska blir trevligt men synd att man inte kan vara på alla ställen samtidigt.

Nu ska jag gå och lägga mej och fortsätta läsa "Den femte årstiden" av Mons Kallentoft. Ruggiga pockets.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar