onsdag 23 maj 2012

Skitnacke

Har sen förra veckan haft så ont i nacken. Så less. Så fort som jag arbetar för lång tid i kassan så får jag lida för det en till två veckor efteråt om det förutsatt är lugnt. Jag tycker inte att det ska vara så. Jag vet när min kropp mår bra och det är när jag får variera det fysiska. Dvs ha möjlighet att arbeta med kroppen på olika sätt. Jag har inga problem med att lyfta eller krypa omkring och ta i, men så fort jag blir satt i monotona arbeten så får jag ont. I måndags trodde jag nästan att jag fått hjärnblödning. Såå ont! Kul att behöva ta värktabletter varje dag... Nej! Kan kännas väldigt bra då jag rättar mina rörelser efter dagsformen. Känns än så länge bra att det inte blivit nån direkt frånvaro och det är det sista jag vill. Usch! Så pinsamt att behöva ringa och sjukanmäla sig och därför blir det att man pular i sig tabletter och biter ihop. Oftast så klarar man av dagen men faller på målsnöret, alltså hemmavid. Vad säger folk runt ikring, jo byt jobb! Men det vill jag inte för jag trivs super på jobbet med många trevliga människor. Sen tycker jag själv att jag är en bra och duktig medarbetare. Jobbar framåt och har inga problem att ta i. I morgon ska jag på hälsoundersökning på jobbet, spännande!!! Nu ska jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar