söndag 20 maj 2012

Rätt skön känsla

Igår var jag Milena, Linda, Nina och jag på en Eckerötur. Riktigt mysigt, synd att turen tog slut så fort. Drack Rosa Pantern och Hotshots :) Köpte lite godis till familjen inklusive en stor vit Toblerone till mig :) Just love it!
Vaknade imorse och var lite småtrött måste jag erkänna men inte bakis. Det tråkiga denna helg är att jag haft satans ont i nacken. Drygt att jobba sönder sig och sen plågas hela sin lediga tid. Tyvärr så bryter migränen ofta ut när jag är ledig.. Värktabletter is My life...
Idag har barnen badat i Hålsjön, Peppe hjälpte Kim att fixa ena sidan med hängrännor, vi andra har städat lite runt huset och fixat inne en del. Bakade en chokladsockerkaka. Åt tacos till middag med vattenmelon till efterrätt. Kevin cyklade till Resta medans jag, Jonte, Alex, Rebecca joggade rundan på 3,6 km på 26 min. Duktiga barn.
I fredags åkte jag, Kim, Bella och Rebecca och handlade på maxi uppsala och fick avstämning på 3100:- not kul!
Innan åt vi på Amazing Thai och innan det fick jag ett par Asics springdojor. Fula som stryk men tydligen bra för mina fötter. Lite lätt pronation på höger men annars neutrala fötter. Ska träffa Anna på tisdag o ska få lite träning med den så kallade löpningen. Kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar