lördag 26 maj 2012

ESC med värk...

Nu är jag less... Behövde åka hem från jobbet idag med en så helvetets värk i nacke och huvud. Försökte verkligen ignorera men till slut blev jag nästan gråtfärdig. Efter 2 migräntabletter och nu till kvällen 2 citodon hoppas jag att jag pallar att jobba i morn. Så mycket pengar som jag inte kan släppa bara så där, det är ju blivande semesterpengar... Det var länge sen som mina mungipor varit så neutrala hela dagen.. Orkade verkligen inte ens le idag.
Låg i soffan när jag kom hem med öppen dörr för det var så varmt inne. (jag frös) hörde hur det tassade på golvet och till min förvåning var det vårat nya utehusdjur ekorren Örchin. Han sprang omkring överallt och gick och nosade efter mera äpple som Kim och grabbarna matat den med senaste veckan... Så nu lever han på våran trappa..
Snart är det Loreen på ESC och jag vill bara blunda och sova. Zzzzz!!! Orkar inte lyssna på dessa skitlåtar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar