tisdag 28 februari 2012

Semester snart..

Nu i Mars så har jag ansökt om att ta ut 10 semesterdagar men jämna mellanrum då jag inte kan spara dom längre än till sista Mars. Kommer nu att vara ledig 4 helger irad och sen 3 dagar à 2 veckor så jag blir ledig en hel del. Såå skönt ska det bli.
Idag så var jag hos Anne på Muskelvärksta´n och det såg rätt ok ut, en liten låsning mellan skulderbladen men annars bra. Hon rättade till lite i högra armen då jag har börjat få ont när jag jobbar och konstant vrider handen i kassan. Överansträngd led i handen därav smärtan. Ska tillbaka om en månad. Tog en fika hos Milena och senare en fika hos Renske och Joah. Dom hade jätte kul.
Kevin var på handbollsträning och Jonte på skytte. I morn är det Ju-Jutsu och Rebecca ska gradera. Själv jobbar jag 8-16 och på torsdag 17-22.20 sen ledigt :D
På lördag ska vi på Lucas Dop. Kul!
Igår var jag hos Emma och gjorde en ögonfransförlängning. Jättefint!!!!
Nu måste jag bara boka tid hos Tottes för en MakeOver... Spännande!
Nu ska jag sova, såå trött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar