tisdag 14 februari 2012

En liten stund över...

Idag är jag och Mirabella hemma och är lediga. Jag jobbade sent igår kväll och var som vanligt hemma runt 23. Mirabella låg i sängen och hade feber. Stackars liten...
Hon är piggare idag och ligger i soffan och tittar på sin älskade Pippi Långstrump.
Själv sitter jag och tittar efter goda viktväktar recept som jag hoppas hela familjen vill äta. Har nu lyckas gått ner till mina 68 kg men måste lära mig att äta lagom portioner och nyttigare mat. Måste även få bort detta småätande också. Svårt!!
Ska köpa träningkort nere på ÖSTK då jag kan träna när jag lämnat Mirabella på dagis och även åka ner på helgen när jag är ledig. Måste verkligen komma igång.
Nu fick lillskruttan Alvedon och lite juice. Funderar på om jag ska baka ihop nåt till kvällen.... en kladdkaka kanske med ett hjäta i siktat florsocker är alltid fint.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar