torsdag 5 januari 2012

En dag hemma...

Vaknade 07:30 i morse. Mirabella sov fortfarande och jag har som vanligt svårt att fortsätta sova framåt morgonkvisten. Tråkigt! Idag börjar jag inte jobba för än kl 17 och det känns helt ok att jobba kväll. Hemma strax före 23. Kim sitter alltid uppe och tittar på tv när jag kommer hem så jag har lite sällskap.
Idag är en tråkig dag, Tråkigt väder, Lucas är sjuk så han och Bettan kom inte. Hade varit roligt att få träffas lite.
Jag och Mirabella har hunnit med att titta på Pippi på rymmen och den tecknade varianten då Pippi flyttar in i Villavillerkulla. Inget ont om Pippi men.... liiite drygt att det alltid är Pippi.
Jaha! Nästa vecka fyller jag 34 år, helt sjukt att jag är så gammal. 34 år!?
Det är inte alls så kul att fylla år längre, det var mycket roligare när man var liten och fick en massa presenter och så hade man kalas och lekte ;) Vi kommer att fira lördagen den 28 januari istället eftersom Mirabella fyller den 21 januari så blir det lättare för nära och kära att gratulera oss båda samtidigt.
Här är Mirabellas önskelista: Leksaksspis med tillbehör, Adidasoverall, Pippiprylar och Pippifilmer med den riktiga Pippi, Kläder i stl 92-98,
Här är min önskelista: Långa kaffeskedar, Mixer till degassistenten, Mons Kallentofts pockets Höstoffer, Vårlik och Pesetas, en massa pengar så jag kan köpa nya kläder. (Nästa 10 kg lättare på ett halvår gör att kläderna är lite för stora)
Senare....
Åh vad tiden går sakta. Snacka om att bara vänta ut tiden. Jaja, i morgon är en ny dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar