tisdag 26 oktober 2010

Bullbak

I natt var det inte kul, Mirabella är ju förkyld och hostar. Jag gav henne välling vid 23 och så fort jag la ner henne i sängen så hostade hon så att hon kräktes över hela kudden. Sen fick hon ligga bredvid oss resten av natten vilket gjorde att jag absolut inte kunde sova. Så fort hon hostade så vaknade jag och halvsatte henne upp så hon inte skulle kräkas. Såå trött i morse. Sen blev det storstädning på nedre plan och en massa tvättande, dammsugande, diskande och skurande.
Skulle då besök av Milena så jag gjorde en omgång med vaniljbullar. Smaskens!!
Nu sitter Kevin vid datorn, Alex och Elias spelar Wii och Bella sover. Vilken usch-vad-äckligt-det-var-med-Mollipekt-min hon gjorde... Första gången som hon verkligen visar att något inte smakar bra.

Har sett en såå fin vinterjacka som jag vill ha, en C.G Explorer Parkas, svart... Det var nästan så det stod Marie på den oxå. Men ALLDELES för dyr, har väl aldrig köpt en jacka för mer än 1000 kronor tidigare så 6000 kronor för en jacka... Sjukt!!! Blir kanske en svart Didrikson istället. Såg att man kan köpa dom på Thun´s för 1400 kronor. Så mycket som jag skulle vilja ha, en systemkamera, en C.G jacka, svarta höga stövlar, ett par vinterkängor, svarta termobyxor, en ny uppsättning med hår och make-up prylar, nya underkläder, klippa frisyr hos frissan, mössa-vantar-halsduk, ny halvstor handväska, däck till Seaten så jag kan sälja den och sen skulle jag vilja ha en ny morgonrock i velour.

Ikväll bär det av till Örsa för lite omskakning av fläsket. Riktigt kul med tisdagspasset. 75 min intensivt skuttande. Har nog hjälpt till en hel del då jag har gått ner 9,1 kg på 8 veckor :D Har fuskat denna vecka lite men så länge man gör det med måtta så är det ju ok =) Väger typ 71 kg. Min matchvikt är 67 så det är en del kvar att kämpa för.

Nu önskar jag bara att Min Älskade ska komma hem och krama mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar