måndag 30 augusti 2010

Snor...

Snor, snor och ännu mera snor. Inte kul att vara förkyld. Barnen har varit småförkylda nästa hela veckan så jag hoppades på att slippa men nej då. Mirabella har klarat sig än men den knackar väl snart på dörren den också.
Förra veckan så var jag inne i Enköping hos Milena några gånger och gjorde lite ärenden. Kevin var på lägerskola med klassen i Skattmansö torsdag till fredag. Vi grillade där på fredag kvällen, mysigt. Annars kan jag tycka att det är lite drygt på alla dessa sammankomster i olika konstalationer. Men vad gör man inte för att göra barnen glada. Kim sov kvar där och det uppskattade Kevin väldigt mycket.
I lördags kom Mormor och mamma hit en sväng innan Kim sen skjutsade in mig till Enköping där jag var på kräftskiva med Milena. Helt ok kväll och skönt att komma ut en stund. Var så trött morgonen därpå och var helt däckad. (inte pga sen utekväll) Upptäckte att jag blev mer och mer förkyld så det var bara att gilla läget.
Rebecca hade åkt bussen in till Lydia och när vi hämtade henne så passade vi på att handla på Maxi på vägen hem. Till middag blev det Nachotallrik, riktigt smarrigt.
Har nu på morgonen snorat framför tv och tittat på "The Clash of The Titans" Helt ok, gillar äventyrsfilmer.
Fick reda på igår att Zlatan går över till AC Milan. F**K att jag kommer att följa Italienska ligan, No way! Man jag hann ju i a f se han i Norge :D Nu måste jag bara få min älskade sambo att förstå att skillnaden mellan Italienska ligan och den Spanska. Italienska ligan suger..
Regnet hänger ute i luften och Bella sover i sin säng där uppe och jag vill bara inte göra någonting men ändå vill jag dammsuga och städa undan efter helgen (vilket ingen annan tänker på att göra) Alla barnen började föresten på Ji-Jutsi förra veckan vilket verkar kul. Ska kolla hur Kevin och Alex mår när dom kommer hem idag ifall dom orkar åka in.
Det är verkligen så här; När man är frisk så önskar men sig 1000 saker men när man är sjuk så önskar men sig bara en sak. Att bli frisk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar