tisdag 10 augusti 2010

Måla om sovrum

Vaknade i morse och kände mig rätt utvilad. Skönt med en sessa som sover hela nätterna. Övrigt har jag inte haft en sekund över idag känns det som. Skulle behövt ringa runt lite och besökt några men det fanns verkligen ingen tid över. Hälsade på T en stund men glömde som vanligt mobilen hemma på laddning. Kim har hållit på för fullt i tvättstugan med ångspärrar och prylar medans jag har städat och sprungit runt med Mirabella på armen. Föresten så tog jag en timmes promenad på f.m medans Rebecca cyklade som sällskap. Skönt!
På e.m så hämtade farfar Rebecca och dom åkte in till stan och köpte en LapTop som hon sparat halva summan till, resten fick i tidig födelsedagspresent. Kul!
Sen har jag tejpat hela vårat sovrum och grundat en gång, jobbigt men skönt att slippa den galna röda färgen. Nu vill jag bara lägga mej i sängen men den är inte uppackad så vi får nog sova i soffan. Godnatt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar